კომპიუტერული მეცნიერება-ვიზუალური პროგრამირება Scratch

ლექტორის შესახებ:

თამარ ზურაბაშვილი

განათლება: ინგლისური ენის და ლიტერატურის ფილოლოგიის ფაკულტეტის ბაკალავრი, სახელმწიფო უნივერსიტეტი

არაფორმალური განათლება:
Frontend Development – BTU;
Manual Testing – TBC Academy;
Scratch -ვიზუალური პროგრამირება – Oxford University

სამუშაო გამოცდილება:
ინგლისურის, ისტ-ს და კომპიუტერული მეცნიერების წამყვანი მასწავლებელი – #172 საჯარო სკოლა
React web developer- სხვადასხვა ინდივიდუალური და კოლაბორაციული პროექტი

მოკლე აღწერა:

სილაბუსი:

#კურსის შინაარსიძირითადი მიგნებები
1 . -კურსის შესასწავლი  საკითხების გაცნობა, როგორ და რატომ უნდა ისწავლონ პროგრამირება
-რა არის ალგორითმი
-რა არის ვიზუალური პროგრამირება
-ექაუნთის შექმნა, კლასში  და სტუდიაში გაწევრიანება
-ინტერფეისის გაცნობა
-სპრაიტის დამატება, კოსტუმის შეცვლა, ხმების დადება, სცენის დამატება, საკუთარი სცენის შექმნა, კოორდინატთა ღერძზე სპრაიტის განთავსება

საშინაო დავალება
ალგორითმი

კოორდინატთა ღერძი

2.-ფსევდოკოდის შემუშავება
ფუნქციები, რომლებიც ამოცანების გადასაწყვეტად გამოყენებულ ინსტრუქციებს წარმოადგენენ ,იღებენ  ინფუთს და გარდაქმნიან აუთფუთად
-Glide
-Move and turn
-Say
-Bear
-Music
-Duck
საშინაო დავალება

ფუნქცია

ფსევდო კოდი
3.  -ივენთი,შემთხვევა, როდესაც მომხმარებელი რამეს აკეთებს აპლიკაციაში
-Backdrop Chooser.sb3
-Balloon.sb3
-Drum Kit.sb3
-Swimming Fish.sb3
-Timer.sb3
-When Flag Clicked.sb3
-When Key Pressed.sb3
-When Sprite Clicked.sb3
საშინაო დავალება
ივენთები
4.მინი პროექტი
5. -დაბრუნებულ მნიშვნელობები, რომლებიც ფუნქციების მუშაობის შედეგებს წარმოადგენენ
-Hello.sb3
-How many legs.sb3
-How many steps.sb3
-Position.sb3
-Rotating Hedgehog.sb3
-Timing Hedgehog.sb3
-Walking Hedgehog.sb3
-What time.sb3
-Where to go_.sb3
საშინაო დავალება

მნიშვნელობა
6. -პირობები, რომლის საშუალებითაც პროგრამებს შეუძლიათ გადაწყვიტონ, განახორციელონ თუ არა რაიმე ქმედება
-Balloon.sb3
-Cat and Balloon.sb3
-Cat and Trees.sb3
-Hedgehog Maze.sb3
-Hedgehog Race 1.sb3
-Hedgehog Race 2.sb3
-Meow.sb3
-Numbers.sb3
საშინაო დავალება
პირობები if then, if  then else
7. -ციკლები, რომელთა საშუალებითაც პროგრამებს შეუძლიათ განახორციელონ ერთიდაიგივე მოქმედებები მანამ, სანამ არ დაკმაყოფილდება გარკვეული პირობა
-Balloon.sb3
-Cat and Balloon.sb3
-Cat and Trees.sb3
-Hedgehog Maze.sb3
-Hedgehog Race 1.sb3
-Hedgehog Race 2.sb3
-Meow.sb3
-Numbers.sb3
საშინაო დავალება
ციკლები repeat, forever, repeat until, wait until
8. პროექტი ლაბირინთი
9.-ცვლადები, რომელთა საშუალებითაც პროგრამებს შეუძლიათ განახორციელონ ინფორმაციის დამახსოვრება,
ცვლადის შექმნა, გამოყენება
-Ballon
-circle
-pet the cat
-swimming fish
-walking cat
საშინაო დავალება
გლობალური, ლოკალური ცვლადები
10. -აბსტრაქცია,რომლის საშუალებითაც შეგვიძლია კოდი გავხადოთ უფრო მარტივად წასაკითხი და გასაგები, ამავდროულად გამოვიყენოთ მრავალჯერ სხვადასხვა ადგილას
-Walking bear
-Dinosaur Gam
საშინაო დავალება
აბსტრაქცია
11.  კლონი, broadcasting შეტყობინების გაგაზავნა
კლონის საშუალებით შეგვიძლია უფრო რთული და საინტერესო გავხადოთ ჩვენი თამაშები, ხოლო შეტყობინების გაგზავნის ბლოკებით უფრო ზუსტი და გასაგები გავხადოთ მოქმედების თანმიმდევრულად შესრულება
კლონი

შეტყობინების გაგზავნა
12. ფინალური პროექტი
13. საკონსულტაციო შეხვედრა
14. პროექტის წარდგენა, უკუკავშირი